Výchovné styly v rodině a jejich určující faktory
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Bečicová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:44Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:44Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31760
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou výchovných stylů v rodině a jejich určujícími faktory. Teoretická část konkretizuje pojem výchovy, výchovných prostředků a metod a rovněž se zabývá chybami ve výchově a efektivním rodičovstvím. Další kapitola zpracovává vybrané výchovné styly v rodině a charakterizuje i styly nevhodné. V neposlední řadě se práce zaměřuje také na určující faktory těchto výchovných stylů, jež mohou významně ovlivnit celkový způsob výchovy v rodině. Empirická část je zaměřena na zjišťování vnímaných výchovných stylů v rodině u žáků 6. 9. tříd základních škol ve Zlínském kraji a vymezení rozdílů v těchto stylech vzhledem k vybraným určujícím faktorům. |
|
dc.format |
74 |
|
dc.format.extent |
2452811 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
výchovné styly
|
cs |
dc.subject |
určující faktory výchovných stylů
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
educational styles
|
en |
dc.subject |
determinants of educational styles
|
en |
dc.title |
Výchovné styly v rodině a jejich určující faktory |
|
dc.title.alternative |
Parenting Styles in the Family and their Determinants |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with educational styles in the family and their determinants. The theoretical part specifies the concept of education, educational means and methods and also deals with errors in upbringing and effective parenting. Another charter processus selected educational styles in the family and characterizes the inappropriate styles. Finally the thesis also focuses on the determinants of these educational styles, which can significantly affect the overall family upbringing. The empirical part focuses on identifying perceived educational styles in the family for pupils of 6 to 9 grades of elementary schools in Zlín region and defining differences in these styles relative to selected determinants. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38210
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
výchovný styl v rodině
|
cs |
local.subject |
parenting style
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account