1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Piňos, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:42Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:42Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31750
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu Wese Andersona. V úvodu je věnována osobě Wese Andersova jako originálnímu auteurovi a jeho dvornímu kameramovi Robertu Yeomanovi, ASC. V jejich flmech jsou hledány společné motivy vizuálního ztvárnění. Praktická část je zaměřena na film Grandhotel Budapešť ve třech fázích preprodukce, výroba a postprodukce. |
|
dc.format |
46 |
|
dc.format.extent |
23231088 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Wes Anderson
|
cs |
dc.subject |
Robert Yeoman
|
cs |
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
symetrie
|
cs |
dc.subject |
kompozice
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
originalita
|
cs |
dc.subject |
Grandhotel Budapešť
|
cs |
dc.subject |
Wes Anderson
|
en |
dc.subject |
Robert Yeoman
|
en |
dc.subject |
director of photography
|
en |
dc.subject |
symmetry
|
en |
dc.subject |
composition
|
en |
dc.subject |
colour
|
en |
dc.subject |
originality
|
en |
dc.subject |
Grand Budapest Hotel
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část:Obrazové řešení filmů Wese Andersona 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoratical Part: The Visual Concept of the Films of Wes Anderson 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 minutes, cinematography |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ďuriš, Ján |
|
dc.date.accepted |
2015-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master's thesis is focused on Wes Anderson's work. The introduction represents Wes Anderson as an original auteur and director of photography Robert Yeoman, ASC. There is searching for common visual motifs in theirs films. Practical part gives attention to film analysis of Grand Budapest Hotel in three stages preproduction, production and postproduction. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
38195
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account