An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Janků, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:30Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:30Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31676
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up. Cílem práce je navrhout doporučení, která můžou vést ke zvýšení návštěvnosti festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je v ní vypracována literární rešerše na téma marketingové kumunikace. Druhá část je praktická a je zde provedena analýza marketingové komunikace hudebního festivalu Fingers Up 2014, dále pak je festival srovnán s dalšími vybranými festivaly. Praktická část je uzavřena doporučeními pro hudební festival Fingers Up. |
|
dc.format |
66 s. (101 051 znaků) |
|
dc.format.extent |
3344628 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost
|
cs |
dc.subject |
návštěvník
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
attendance
|
en |
dc.subject |
attendee
|
en |
dc.title |
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2015-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis is the analysis of marketing communication by the Fingers Up music festival. The aim of this thesis is to suggest recommendations which can lead to increase of festival's attendance. This bachelor thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and is focused on literary research on the topic marketing communication. The second part is the practical part and is dedicated to the analysis of marketing communication by the Fingers Up music festival 2014, the festival is also compared with other chosen festivals. Practical part is concluded with recommendations for the Fingers Up music festival. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
38085
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-05 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account