Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blažková, Barbora
dc.contributor.author Brázda, Martin
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:28Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:28Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31668
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat marketingové strategie společnosti Skype Technologies a jejich konkurentů. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing jako takový, ale také pojmy jako marketingový mix či marketingová strategie. Praktická část poté identifikuje jednotlivé marketingové strategie společnosti Skype Technologies se strategiemi používanými konkurenty Viber Media, AT&T Inc. a aplikací FaceTime od společnosti Apple. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje marketingových strategií společnosti Skype.
dc.format 65 s. (98 853 znaků)
dc.format.extent 1700486
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Skype cs
dc.subject Microsoft cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Viber cs
dc.subject FaceTime cs
dc.subject AT&T cs
dc.subject Skype en
dc.subject Microsoft en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Viber en
dc.subject FaceTime en
dc.subject AT&T en
dc.title Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor
dc.title.alternative A Marketing Strategies Analysis of the Skype: Skype as a New Mobile Operator
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čechová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated The primary objective of this thesis is to identify and analyze the marketing strategies of the Skype Technologies and its competitors. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, marketing field as well as marketing terms, e.g. marketing mix or marketing strategy are defined. The practical part identifies the particular marketing strategies of the Skype Technologies and compares them with strategies used by the following competitors Viber Media, AT&T Inc. and FaceTime application designed by Apple Company. The final part is devoted to the suggestions for possible future development of the marketing strategies used by Skype.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38072
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-05-05
local.subject strategický marketing cs
local.subject informační technologie cs
local.subject strategic marketing en
local.subject information technology en


Files in this item

Files Size Format View Description
brázda_2015_dp.pdf 1.621Mb PDF View/Open None
brázda_2015_op.doc 48.5Kb Unknown View/Open None
brázda_2015_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account