Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blažková, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Brázda, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:28Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:28Z |
|
dc.date.issued |
2014-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31668
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat marketingové strategie společnosti Skype Technologies a jejich konkurentů. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing jako takový, ale také pojmy jako marketingový mix či marketingová strategie. Praktická část poté identifikuje jednotlivé marketingové strategie společnosti Skype Technologies se strategiemi používanými konkurenty Viber Media, AT&T Inc. a aplikací FaceTime od společnosti Apple. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje marketingových strategií společnosti Skype. |
|
dc.format |
65 s. (98 853 znaků) |
|
dc.format.extent |
1700486 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Skype
|
cs |
dc.subject |
Microsoft
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Viber
|
cs |
dc.subject |
FaceTime
|
cs |
dc.subject |
AT&T
|
cs |
dc.subject |
Skype
|
en |
dc.subject |
Microsoft
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Viber
|
en |
dc.subject |
FaceTime
|
en |
dc.subject |
AT&T
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Strategies Analysis of the Skype: Skype as a New Mobile Operator |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čechová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The primary objective of this thesis is to identify and analyze the marketing strategies of the Skype Technologies and its competitors. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, marketing field as well as marketing terms, e.g. marketing mix or marketing strategy are defined. The practical part identifies the particular marketing strategies of the Skype Technologies and compares them with strategies used by the following competitors Viber Media, AT&T Inc. and FaceTime application designed by Apple Company. The final part is devoted to the suggestions for possible future development of the marketing strategies used by Skype. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
38072
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-05 |
|
local.subject |
strategický marketing
|
cs |
local.subject |
informační technologie
|
cs |
local.subject |
strategic marketing
|
en |
local.subject |
information technology
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account