1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Vrtěl, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:24Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31642
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou postprodukčního nahrávání dialogu. V úvodní části se sděluje základní definice postsynchronu a důvody, které iniciují jeho vznik. Další části se věnují problematice spojené se samotným procesem nahrávání a ukázkou možností práce s hercem z pohledu mistra zvuku. |
|
dc.format |
30 s. (33 251 znaků) |
|
dc.format.extent |
1642748 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
postsynchron
|
cs |
dc.subject |
dialog
|
cs |
dc.subject |
replika
|
cs |
dc.subject |
mikrofon
|
cs |
dc.subject |
DAW
|
cs |
dc.subject |
studio
|
cs |
dc.subject |
nahrávání
|
cs |
dc.subject |
mistr zvuku
|
cs |
dc.subject |
ADR
|
en |
dc.subject |
dialogue
|
en |
dc.subject |
line
|
en |
dc.subject |
microphone
|
en |
dc.subject |
DAW
|
en |
dc.subject |
studio
|
en |
dc.subject |
recording
|
en |
dc.subject |
sound engineer
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci - postsynchron v hraném a animovaném filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Automated Dialog Replacement in Motion Pictures 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., sound composition |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hruda, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2015-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with automatic dialogue replacemet. In the first part tells the basic defi-nition of post-sync and reasons which initiate its creation. Another part is devoted to issues associated with the recording proces and demonstrate the possibilities of work with actors from view of sound engineer. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
38028
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account