A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Haba Carcamo, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:19Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:19Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31616
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sociálních sítí na dospívající ve spojitosti s kosmetickými výrobky. Také se zaměříme na chování dospívajících při koupi a na úhel pohledu kosmetických guru.
dc.format 60 p. (65 079 characters)
dc.format.extent 21145393
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject dospívající cs
dc.subject kosmetické výrobky cs
dc.subject kosmetičtí guru cs
dc.subject E-marketing en
dc.subject Internet en
dc.subject social networks en
dc.subject teenagers en
dc.subject beauty products en
dc.subject beauty gurus en
dc.title A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
dc.title.alternative A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Barbora
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is about the influence of social networks among teenagers regarding beauty products. Also we will learn the consumer behavior of teens and the point of view from the beauty gurus.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 37941
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-06
local.subject kosmetika cs
local.subject kosmetické výrobky cs
local.subject elektronický obchod cs
local.subject mládež cs
local.subject cosmetics en
local.subject electronic commerce en
local.subject youth en


Files in this item

Files Size Format View Description
haba carcamo_2015_dp.pdf 20.16Mb PDF View/Open None
haba carcamo_2015_op.doc 46.5Kb Unknown View/Open None
haba carcamo_2015_vp.doc 45.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account