1. Teoretická část: Filmová struktura podle Blake Snydera 2. Praktická část: Prázdniny v Donbasu, literární filmový scénář - rozsah minimálně 30 minut, scenáristika
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Labík, Ľudovít
|
|
dc.contributor.author |
Orság, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:13Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:13Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31580
|
|
dc.description.abstract |
Práce si klade za cíl přiblížit filmovou strukturu jako takovou a především objasnit strukturální postupy vytvořené americkým teoretikem Blake Snyderem. Ve druhé části pak zpětně tyto poznatky aplikuji na vybrané, kriticky uznávané filmy. |
|
dc.format |
48 |
|
dc.format.extent |
3863652 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Film
|
cs |
dc.subject |
struktura
|
cs |
dc.subject |
scénář
|
cs |
dc.subject |
teorie
|
cs |
dc.subject |
úspěch
|
cs |
dc.subject |
Blake Snyder
|
cs |
dc.subject |
vyprávění
|
cs |
dc.subject |
beat
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Film
|
en |
dc.subject |
structure
|
en |
dc.subject |
script
|
en |
dc.subject |
theory
|
en |
dc.subject |
success
|
en |
dc.subject |
Blake Snyder
|
en |
dc.subject |
storytelling
|
en |
dc.subject |
beat
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Filmová struktura podle Blake Snydera 2. Praktická část: Prázdniny v Donbasu, literární filmový scénář - rozsah minimálně 30 minut, scenáristika |
|
dc.title.alternative |
1. Teoretical Part: Film Structure According to Blake Snyder 2. Practical Part: Donbas Holiday (film script, minimum length 30 minutes), screenwriting |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Baláž, Michal |
|
dc.date.accepted |
2015-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this dissertation is to describe in detail a film structure at its core and primarily clarify, structural procedures made by an American theorist Blake Snyder. In a second part of the dissertation, I will retroactively apply these concepts on chosen critically acclaimed movies. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
37825
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account