dc.contributor.advisor |
Topič, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Bábek, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:29:46Z |
|
dc.date.available |
2012-05-15T22:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3156
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingové komunikační nástroje využitelné pro svobodné pásmo FREE ZONE GRADDO. To bylo spuštěno od 1. 1. 2007 a mým úkolem bylo zpracovat určitou podobu projektu, ve kterém popíši a analyzuji současný stav využí-vání nástrojů marketingové komunikace ve FZG, analyzuji konkurenci společnosti se za-měřením na využívání nástrojů marketingové komunikace, budu specifikovat nové seg-menty potenciálních zákazníků, vyberu vhodné nástroje marketingové komunikace pro FZG, vypracuji konkrétní způsoby jejich využití, vyhodnotím očekávané přínosy a rizika, sestavím kalkulaci nákladů jednotlivých řešení a navrhnu podobu celkového rozpočtu. |
cs |
dc.format |
129 s. |
cs |
dc.format.extent |
5198456 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 |
|
dc.subject |
svobodné pásmo
|
cs |
dc.subject |
celní služby
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní obchod
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
email
|
cs |
dc.subject |
internetové vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
optimalizace internetových stránek
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
regionální tis
|
cs |
dc.subject |
billboard
|
cs |
dc.subject |
duty-free zone
|
en |
dc.subject |
customs services
|
en |
dc.subject |
international trade
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
email
|
en |
dc.subject |
Internet Explorer
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
Search Engine Optimization
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
regional press
|
en |
dc.subject |
billboard
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingové komunikace ve FREE ZONE GRADDO |
cs |
dc.title.alternative |
The project of taking advantages of marketing communication instruments in FREE ZONE GRADDO |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on marketing communication instruments which are usable for FREE ZONE GRADDO. FREE ZONE GRADDO started business activity on January 1, 2007 and my task was to create project in which I character and analyse present stage of using marketing communication instruments, specify new segments of potential customers, choo-se suitable instruments of marketing communication for FREE ZONE GRADDO, design concrete using methods of this instruments, analyse expected assets and risks, arrange costs calculation of individual solutions and propose image of general budget. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6541
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|