Sada P.O.P
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pecháček, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Glejtek, Branislav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:10Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:10Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31564
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší navrhnutí propagačních prostředků pro firmu BePoRez s.r.o. - Cukrárenská výroba Mamina. Obsahem této práce je návrh značky, logotypu a sady P.O.P materiálů určených k propagaci firmy. Sada stojanů je určená k prezentaci značky přímo na místě prodeje ve vlastní firmě a u odběratelů produktů firmy (cukrárny, kavárny, bary, restaurace apod.) Set kromě stojanů obsahuje i obaly pro různé druhy zákusků. Zaujmou konstrukčním i grafickým zpracováním. Teoretická část rozebírá podstatu jednotného vizuálního stylu, merchandisingu, psychologii barev, obalového designu a P.O.P displejů včetně materiálů a technologií. V závěru popisuje současný trh. Praktická část obsahuje návrh a technické parametry značky a logotypu, sady P.O.P obalů a SWOT analýzu zabývající se faktory ovlivňující úspěšnost firmy. |
|
dc.format |
54 |
|
dc.format.extent |
3823467 |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cukrářství
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
obal
|
cs |
dc.subject |
POP
|
cs |
dc.subject |
luxus
|
cs |
dc.subject |
patisserie
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
packaging
|
en |
dc.subject |
POP
|
en |
dc.subject |
luxury
|
en |
dc.title |
Sada P.O.P |
|
dc.title.alternative |
P.O.P. Set |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor project deals with design of propagation means and materials for company BePoRez s.r.o. - Pastry cooking Mamina. Content of this work is design of branding, logo-type and the P.O.P. set made for brands promotion. Set of stands is meant to promote brand at the point of sale at the company s store and at the buyers company (candy stores, coffee houses, bars or restaurants). Promotion set contains also packages for various types of desserts. Those packages are interesting not only because of their graphic execution, but also because of their construction. Theoretical part of this work contains the fundamental principles of branding, merchandising, psychology of colours, packaging design, P.O.P. displays and also materials and technology. In the end, this bachelor thesis includes also description of current market. Practical part includes design and technical specifications of brand, logotype, set of P.O.P., packages and SWOT analysis which is examining factors affecting success of the brand. |
|
dc.description.department |
Ateliér 3D design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - 3D design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - 3D Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
37801
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-05-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account