Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Steigerová, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:09Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:09Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31555
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový komunikační plán pro soukromé rehabilitační zařízení pro rok 2015. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Druhá, praktická část analyzuje současný stav rehabilitačního zařízení, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následuje PEST analýza a benchmarking. Na základě shromážděných údajů bude vytvořen projekt a marketingový komunikační plán pro rehabilitační zařízení. Projekt bude následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 104 s. (148 147 znaků)
dc.format.extent 1991957
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject rehabilitace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing plan en
dc.subject rehabilitation en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
dc.title.alternative Marketing Communication Plan of the Company XYZ s.r.o. for the Year 2015
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zapletalík, Jaroslav
dc.date.accepted 2015-05-22
dc.description.abstract-translated The main purpose of thesis is creation of marketing communication plan for a private rehabilitation clinic for the year 2015. The thesis consists of two parts. The first theoretical part focuses on marketing management and marketing activities of the clinic. The second practical part analyses current status of the clinic, its strenghts and weaknesses, opportunities and threats. Further, PEST analysis and benchmarking follow. Based on the acquired data project and marketing communication plan for the rehabilitation clinic will be created. The project will be then analysed from cost, timing and risk perspective.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37792
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
steigerová_2015_dp.pdf 1.899Mb PDF View/Open None
steigerová_2015_op.docx 24.29Kb Unknown View/Open None
steigerová_2015_vp.docx 28.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account