Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Steigerová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:09Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31555
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový komunikační plán pro soukromé rehabilitační zařízení pro rok 2015. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Druhá, praktická část analyzuje současný stav rehabilitačního zařízení, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Následuje PEST analýza a benchmarking. Na základě shromážděných údajů bude vytvořen projekt a marketingový komunikační plán pro rehabilitační zařízení. Projekt bude následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
104 s. (148 147 znaků) |
|
dc.format.extent |
1991957 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
rehabilitace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
rehabilitation
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Plan of the Company XYZ s.r.o. for the Year 2015 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletalík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of thesis is creation of marketing communication plan for a private rehabilitation clinic for the year 2015. The thesis consists of two parts. The first theoretical part focuses on marketing management and marketing activities of the clinic. The second practical part analyses current status of the clinic, its strenghts and weaknesses, opportunities and threats. Further, PEST analysis and benchmarking follow. Based on the acquired data project and marketing communication plan for the rehabilitation clinic will be created. The project will be then analysed from cost, timing and risk perspective. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37792
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account