Vzdělávání dětí a žáků s PAS (poruchou autistického spektra)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Palovčíková, Geraldina
|
|
dc.contributor.author |
Šálovská, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:05Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:05Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31531
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí a žáků s poruchou autistického spektra (PAS). Cílem práce je zmapovat jaké možnosti a podmínky mají u nás děti a žáci s PAS ve vzdělávání, především v základních školách. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy související s oblastí PAS, postup vyučovacího procesu, podpůrná opatření při vzdělávání těchto žáků, spolupráce speciálně pedagogického centra a význam vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti práce se žáky s PAS. Empirická část práce se zaměřuje na dostupnost a možnost využití vyrovnávacích a podpůrných opatření při vzdělávání žáků s PAS v hlavním vzdělávacím proudu v Jihomoravském kraji. Výzkum byl proveden u pedagogických pracovníků na vybraných základních školách Jihomoravského kraje formou kvantitativní metodologie. |
|
dc.format |
68 s. (92 918) |
|
dc.format.extent |
1666301 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
pomůcky
|
cs |
dc.subject |
speciálně pedagogické centrum
|
cs |
dc.subject |
strukturované učení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
support measures
|
en |
dc.subject |
aids
|
en |
dc.subject |
sepcial education center
|
en |
dc.subject |
structured leasing
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Vzdělávání dětí a žáků s PAS (poruchou autistického spektra) |
|
dc.title.alternative |
Education of Children and Pupils with ASD (Autism Spectrum Disorder) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Procházková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the education of pupils with autistic spectrum disorder (ASD). The aim is to map the possibilities and conditions have in our children and pupils with ASD in education, especially in elementary schools. In the theoretical part are defined basic concepts related to areas of PAS, the process of teaching, support for education of these pupils, cooperation special education center and the importance of education of teachers in working with students with ASD. The research focuses on the availability and use of compensatory and support for education of pupils with ASD in mainstream education in South Moravia Region. The research was conducted by the teaching staff at selected schools of South Moravian Region by quantitative methodology. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37754
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
local.subject |
děti s autismem
|
cs |
local.subject |
autisté
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
podpora vzdělávání
|
cs |
local.subject |
children with autism
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
student aid
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account