Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jůzlová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Staněk, Tadeáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:04Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:04Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31526
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem této bakalářské práce je mravní výchova dětí předškolního věku v mateřské škole. Teoretická část je věnována fyzickým, psychickým a sociálním vývojem dítěte předškolního věku, dále historii předškolní výchovy a funkcí mateřských škol a na závěr mravní výchově a jejím metodám a principům. Empirická část je zaměřena na výzkum v mateřské škole a představení vlastního doporučení s cílem zvýšit efektivitu metod mravní výchovy používaných v mateřské škole. |
|
dc.format |
55 s. (100 289 znaků) |
|
dc.format.extent |
2272833 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mravní výchova
|
cs |
dc.subject |
metody mravní výchovy mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
moral education
|
en |
dc.subject |
methods of moral education
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
preschool children
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Principy a metody mravní výchovy v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Principles and Methods of Moral Education in Kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Palovčíková, Geraldina |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main theme of my thesis is moral education of preschool children in kindergarten. The theoretical part is devoted to physical mental and social development of the preschool child, then to history of pre-school education and kindergartens functions and at the end to moral education and to methods and principles of moral education. Empirical part is concentrated on research in the kindergarten and presentation of personal recommendation to improve efficiency of methods of moral education which are used in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37747
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account