dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Francová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31510
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce poskytuje informace z oblasti sociálně-pedagogické práce s ohroženými dětmi. Teoretická část pojednává o vztahu tématu a sociální pedagogiky, definuje základní pojmy a příčiny vzniku ohrožení u dětí. Stěžejní části podávají informace o sociálně-pedagogické práci s ohroženými dětmi, nástrojích podpory rodiny, o službách pro ohrožené děti a zákonech, jenž se k tématu vztahují. Praktická část je zpracována kvantitativně směřovaným výzkumem prostřednictvím výzkumné techniky dotazníkového šetření. Hlavním cílem je zjistit názor odborníků ze sociálně-pedagogické oblasti na transformaci služeb, které se zabývají péčí o ohrožené děti. Práci uzavírá návrh doporučení, které by mohly péči o tyto děti zlepšit a zkvalitnit. |
|
dc.format |
131 s. |
|
dc.format.extent |
2136065 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ohrožené děti
|
cs |
dc.subject |
sociálně-pedagogická práce
|
cs |
dc.subject |
zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
pěstounská péče
|
cs |
dc.subject |
pěstounská péče na přechodnou dobu
|
cs |
dc.subject |
endangered children
|
en |
dc.subject |
socio-pedagogical work
|
en |
dc.subject |
facility for children requiring immediate help
|
en |
dc.subject |
children´s home
|
en |
dc.subject |
foster care
|
en |
dc.subject |
tempory foster care
|
en |
dc.title |
Sociálně pedagogická práce s ohroženými dětmi |
|
dc.title.alternative |
Social Pedagogical Work with Endangered Childern |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis contains information about socio-pedagogical work with endangered children. The theoretical part is focused on topic's relationship with social pedagogy. It also defines basic concepts and causes of danger that occurs when talking about endangered children. The main part of the thesis is about socio-pedagogical work with endangered children, the instruments of assistance for families, the services for endangered children and laws, which are related to the topic. The practical part deals with the quantitative research, which was based on the questionnaire survey. The main aim is to find out the socio-pedagogical field-experts' opinion about the transformation of services dealing with the care of endangered children. This thesis concludes with a suggested recommendation, which can lead to better and high-quality care for endangered children. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37729
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-17 |
|
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
children’s homes
|
en |