dc.contributor.advisor |
Laca, Slavomír
|
|
dc.contributor.author |
Rýdlová, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:01Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31508
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na prevenci sociálně patologických jevů ve školním pro-středí základní školy. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje především charakteristiku základních pojmů, které se zabývají prevencí sociálně patologických jevů. Jedná se o výchovu v rodině, škole nebo volnočasovou výchovu, vybranými sociálně pato-logickými jevy, druhy prevencí, minimálním preventivním programem a v neposlední řadě základní legislativou v oblasti prevence sociálně patologických jevů. Praktická část zjišťuje, pomocí kvantitativního výzkumu rozšíření sociálně patologických jevů na druhém stupni základních škol. Kvantitativní výzkum je doplněn dotazníky, které jsou respondenty vyplněny a následně vyhodnoceny. Cílem práce bylo zjistit, v jaké míře se sociálně patologické jevy na školách vyskytují a jaký názor a osobní zkušenost na ně mají samotní žáci škol. |
|
dc.format |
79 |
|
dc.format.extent |
2199305 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
Social-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
truancy
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
behavioural disorders
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Prevence sociálně patologických jevů ve školním prostředí základní školy |
|
dc.title.alternative |
Prevention of Socio-Pathological Phenomena in School Environment of Primary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Neslušanová, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2015-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s thesis focuses on general prevention of social-pathological phenomena in the environment of elementary schools. The thesis consists of two parts. The theoretical part presents characteristics of basic terminology dealing with the prevention of social-pathological phenomena. It discusses issues such as family upbringing, school and leisure time education, selected social-pathological phenomena, types of prevention, minimum prevention programme and last but not least, legislation relating to prevention of social-pathological phenomena. The practical part uses the method of quantitative research to es-tablish the level of occurrence of such phenomena at the second stage of elementary schools. The quantitative research is accompanied by questionnaires that have been filled in by respondents and subsequently evaluated. The aim of the thesis was to establish the level of school-occurring social-pathological phenomena and what the opinions and personal experience of pupils themselves are. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
37727
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
školy
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
schools
|
en |