Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Neslušanová, Silvia
dc.contributor.author Pleskačová, Jitka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:27:56Z
dc.date.available 2015-07-24T12:27:56Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31493
dc.description.abstract Na koncipování školního vzdělávacího programu Střední školy F. D. Roosevelta, Brno, se v současné době podílí výchovný poradce, školní metodik prevence, koordinátor environ-mentální výchovy, jejichž hlavní úloha spočívá v úvazku pedagoga. Zastřešení zajišťuje ředitel. Uvedení pedagogové jsou plně pracovně nasazeni v oblasti výuky, do určité míry jsou vy-čerpaní pedagogickým působením v hodinách. Když je k tomuto výčtu přičtena příprava na výuku, nezbývá než konstatovat, že další působení v oblasti tvorby a zejména realizace školního vzdělávacího programu, je nad rámec plného pracovního nasazení. Do procesu koncipování a následné realizace školního vzdělávacího programu by tedy mohla být začleněna pozice sociálního pedagoga, který by zde mohl uplatnit studiem zís-kané znalosti v oblasti pedagogické, sociální, manažerské a další. Je tedy možná a přínosná aktivní účast sociálního pedagoga při koncipování uvedeného školního dokumentu? Odpovědět na tuto výzkumnou otázku je cílem této bakalářské práce.
dc.format 46 s.
dc.format.extent 1715991
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Střední škola pro tělesně postižené F. D. Roosevelta cs
dc.subject Brno cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject školní vzdě-lávací program cs
dc.subject minimální preventivní program cs
dc.subject sociálně patologické jevy cs
dc.subject primární cs
dc.subject sekundární a terciální prevence cs
dc.subject High school of F.D.Roosvelt for physically disabled people en
dc.subject Brno. Social pedagogue. School educational program. Minimal preventive program. socially pathological events. primary en
dc.subject secondary and tertiary prevention en
dc.title Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno
dc.title.alternative Options of Social Educator in Outlining Educational Programme for F. D. Roosevelt Secondary School for the Physically Handicapped in Brno
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2015-06-11
dc.description.abstract-translated Currently, an educational consultant, school methodist of prevention, koordinator of envi-romental education, whose main tasks are obligations of pedagogue, are dealing with draf-ting of school educational program at the high school of Střední škola F.D.Roosevelta, Brno. The headmaster provides supervision. Mentioned pedagogues are fully involved in field of teaching, they are exhausted to the certain extent by pedagogical activity in lessons. When the preparation for education is added, it has to be said that another work in field of making and especially realizing of school educational program is beyond full workload. A position of social pedagogue, who could use the knowledge achieved in field of pedago-gics, social matters, management and others, could be involved to the process of drafting and following realizing of school educational program. So, is the active paticipation of social pedagogue possible and helpful at drafting of the mentioned school dokument? The answer to this research question is the aim of this bachelor work.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37710
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-30
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject střední školy cs
local.subject tělesně postižené děti cs
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject secondary schools en
local.subject children with physical disabilities en
local.subject social educators en


Files in this item

Files Size Format View Description
pleskačová_2015_dp.pdf 1.636Mb PDF View/Open None
pleskačová_2015_op.doc 57Kb Unknown View/Open None
pleskačová_2015_vp.doc 58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account