Využití prostředků ICT ve výuce žáky a učiteli na Obchodní akademii a VOŠ Valašské Meziříčí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití prostředků ICT ve výuce žáky a učiteli na Obchodní akademii a VOŠ Valašské Meziříčí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hubáček, Petr
dc.contributor.author Románek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:24:30Z
dc.date.available 2010-07-14T21:24:30Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3142
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se snaží podat ucelený obraz využití ICT žáky a učiteli na Obchodní akademii a VOŠ ve Valašském Meziříčí. Teoretická část je založena na aktuálních ICT studiích, provedených ve školách v několika evropských zemích včetně České republiky. Praktická část zkoumá situaci v oblasti využití ICT ve výše uvedené škole na základě provedeného dotazníkového šetření mezi žáky a učiteli. Zjišťuje bariéry vyššího a efektivnějšího využití ICT stejně jako vliv ICT na motivaci. V závěru autor naznačuje možné způsoby dalšího rozvoje školy v oblasti ICT. cs
dc.format 64 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1878750 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ICT cs
dc.subject výuka cs
dc.subject motivace cs
dc.subject interaktivní tabule cs
dc.subject projektor cs
dc.subject kapacita cs
dc.subject žáci cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject ICT en
dc.subject teaching en
dc.subject motivation en
dc.subject interactive white board en
dc.subject projector en
dc.subject capacity en
dc.subject pupils en
dc.subject teachers en
dc.title Využití prostředků ICT ve výuce žáky a učiteli na Obchodní akademii a VOŠ Valašské Meziříčí cs
dc.title.alternative The Use of ICT by Pupils and Teachers at Business Academy and VOS Valasske Mezirici en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2007-06-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis tries to show the reader the whole picture of ICT use by pupils and teachers at Business Academy and VOŠ Valašské Meziříčí. The theoretical part is based on the latest ICT studies that took place in schools in several European countries including Czech republic. The analysis is based on the survey designed individually for pupils and teachers, and is aimed on the situation of ICT use in the school mentioned above. The point is to reveal barriers of better and efficient use of ICT as well as to show the ICT impact on motivation. At the conclusion, the author suggests a few possible ways to develop ICT situation in the school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6635
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade B
local.subject výuka podporovaná počítačem cs
local.subject Valašské Meziříčí (Česko) cs
local.subject computer-aided learning en
local.subject Valašské Meziříčí v(Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
románek_2007_bp.pdf 1.791Mb PDF View/Open
románek_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
románek_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account