dc.contributor.advisor |
Hubáček, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Románek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:24:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:24:30Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3142
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se snaží podat ucelený obraz využití ICT žáky a učiteli na Obchodní akademii a VOŠ ve Valašském Meziříčí. Teoretická část je založena na aktuálních ICT studiích, provedených ve školách v několika evropských zemích včetně České republiky. Praktická část zkoumá situaci v oblasti využití ICT ve výše uvedené škole na základě provedeného dotazníkového šetření mezi žáky a učiteli. Zjišťuje bariéry vyššího a efektivnějšího využití ICT stejně jako vliv ICT na motivaci. V závěru autor naznačuje možné způsoby dalšího rozvoje školy v oblasti ICT. |
cs |
dc.format |
64 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1878750 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ICT
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
interaktivní tabule
|
cs |
dc.subject |
projektor
|
cs |
dc.subject |
kapacita
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
učitelé
|
cs |
dc.subject |
ICT
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
interactive white board
|
en |
dc.subject |
projector
|
en |
dc.subject |
capacity
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.title |
Využití prostředků ICT ve výuce žáky a učiteli na Obchodní akademii a VOŠ Valašské Meziříčí |
cs |
dc.title.alternative |
The Use of ICT by Pupils and Teachers at Business Academy and VOS Valasske Mezirici |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2007-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis tries to show the reader the whole picture of ICT use by pupils and teachers at Business Academy and VOŠ Valašské Meziříčí. The theoretical part is based on the latest ICT studies that took place in schools in several European countries including Czech republic. The analysis is based on the survey designed individually for pupils and teachers, and is aimed on the situation of ICT use in the school mentioned above. The point is to reveal barriers of better and efficient use of ICT as well as to show the ICT impact on motivation. At the conclusion, the author suggests a few possible ways to develop ICT situation in the school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6635
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
výuka podporovaná počítačem
|
cs |
local.subject |
Valašské Meziříčí (Česko)
|
cs |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
local.subject |
Valašské Meziříčí v(Czechia)
|
en |