dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Šenkeříková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:54Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31174
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem mé bakalářské práce "Interakční styl v komunikaci učitele střední školy" je možnost zjišťování interakčního stylu učitele a aplikace jedné z možností diagnostiky interakčního stylu. V teoretické části definuji základní pojmy - pedagogická komunikace, pedagogická interakce a interakční styl učitele, dále se věnuji technikám sběru dat. V praktické části vyhodnocuji získaná daná a diagnostikuji interakční styl učitele z pohledu žáků a vyu-čujícího. |
|
dc.format |
59 (78 920 znaků) |
|
dc.format.extent |
2251367 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
verbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
nonverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
pedagogická interakce
|
cs |
dc.subject |
interakční styl učitele
|
cs |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
verbal communication
|
en |
dc.subject |
nonverbal communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical interaction
|
en |
dc.subject |
interaction style teacher
|
en |
dc.title |
Interakční styl v komunikaci učitele střední školy |
|
dc.title.alternative |
Interactive communication style of secondary school teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my bachelor thesis "Interactive communication style in a secondary school teacher" is the ability to detect the interaction style of the teacher and the application of one of the diagnostic possibilities of interaction style. In the theoretical section defines the basic concepts - pedagogical communication, pedagogical interaction and interaction style of the teacher, and also depicts the techniques of data collection. In the practical part I evaluate the diagnoses given by a teacher interaction style from the perspective of students and the teacher. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34725
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
interaktivní výuka
|
cs |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
interactive teaching
|
en |