Didaktické testy v práci učitele odborného předmětu Informatika a výpočetní technika na střední škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chráska, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Chvatík, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:53Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31171
|
|
dc.description.abstract |
Didaktické testování je v dnešní době nedílnou součástí hodnocení výuky. Didaktické tes-tování je zpětnou vazbou na provedenou výuku učitele a vyhodnocení, jak danou proble-matiku studenti pochopili. Cílem této bakalářské práce je popsat obecné principy pro testo-vání a zejména vytvoření didaktického testu pro předmět Informatika a výpočetní technika na střední škole na konkrétní téma a ověřit jeho vlastnosti. Teoretická část obsahuje obecné postupy při testování znalostí a zapojení vzdělávacího online systému Moodle do procesu výuky. Praktická část popisuje tvorbu, vyhodnocení testu s následnými změnami pro další použití a doporučení pro praxi upraveného testu na téma Internet a internetové služby. Toto téma je obsahem tematického plánu prvního ročníku gymnázia. |
|
dc.format |
86 |
|
dc.format.extent |
2671046 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
didaktický test
|
cs |
dc.subject |
hodnocení výuky
|
cs |
dc.subject |
testování v informatice
|
cs |
dc.subject |
achievement test
|
en |
dc.subject |
teaching assessment
|
en |
dc.subject |
testing in computer science
|
en |
dc.title |
Didaktické testy v práci učitele odborného předmětu Informatika a výpočetní technika na střední škole |
|
dc.title.alternative |
Achievement Tests in the Work of a Specialised Subject Informatics and Computer Technology in High School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kočvarová, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2015-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Didactic testing is at present an integral part of the evaluation of teaching. Didactic testing provides feedback on teacher performance and analyzes how students comprehend a given subject. The aim of this thesis is to describe the general principles of didactic testing and in particular the creation of a didactic test for an information technology class at a secondary school and validate the results. The theoretical section provides general procedures for testing the knowledge and using the Moodle online educational system during lessons. The practical section describes the development and evaluation of the test with subsequent modifications for other uses and recommendations for practise of the modified test on the topic of the internet and internet services. This topic is included in the lesson plan for the first year of secondary school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34703
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-28 |
|
local.subject |
didaktické testy
|
cs |
local.subject |
ICT - informační a komunikační technologie
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
educational tests and measurements
|
en |
local.subject |
information and communication technology
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account