Zavedení informačního systému SAP - CRM ve společnosti Soufflet

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení informačního systému SAP - CRM ve společnosti Soufflet

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rajnoha, Rastislav
dc.contributor.author Haluzík, Martin
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:51Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:51Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31167
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na proces implementace systému CRM do struktur společnosti SOUFFLET AGRO a. s. Cílem je především zajistit systematickou a efektivní správu obchodních procesů a nastavení systému řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část práce je věnována informačním systémům se zaměřením na teoretické aspekty systémů CRM. Praktická část popisuje jednotlivé kroky již realizovaného výběrového řízení, v rámci něhož došlo na základě stanovených kritérií k výběru CRM systému SAP. Tento systém byl poté implementován do procesů společnosti. Závěrečná část práce je věnována praktickým ukázkám fungování systému. Hlavním přínosem této investice je právě zavedení systematického řízení obchodního oddělení a všech obchodních procesů prostřednictvím implementovaného systému.
dc.format 81 s. (16 645 znaků)
dc.format.extent 2763098
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject informační systém cs
dc.subject CRM cs
dc.subject information system en
dc.subject CRM en
dc.title Zavedení informačního systému SAP - CRM ve společnosti Soufflet
dc.title.alternative Implementation of the Information System SAP - CRM in the Soufflet Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jánoš, Roman
dc.date.accepted 2015-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the process of implementation of the CRM system in the SOUFFLET AGRO structures. The aim of this process is to ensure systematic and effective management of business processes and system settings of the customer relationship management. The theoretical part of the thesis is devoted to information systems, focused on the theoretical aspects of the CRM systems. The practical part describes the steps of already realized tender in which was the CRM system SAP chosen based on the specified criteria. This system was implemented into the processes. The final part is devoted to the practical demonstration of the system. The main gain of this investment is introducing a systematic management of the business department and all business processes with using implemented CRM system SAP.
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Industrial Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cs
dc.thesis.degree-program System Engineering and Informatics en
dc.identifier.stag 34642
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
haluzík_2015_dp.pdf 2.635Mb PDF View/Open None
haluzík_2015_op.pdf 2.084Mb PDF View/Open None
haluzík_2015_vp.docx 28.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account