Fotbalový zájezd na kvalifikaci EURA 2016, jako nový projekt cestovní kanceláře
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Novotný, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:46Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:46Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31139
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit nový produkt, kterým bude zájezd na kvalifikační utkání Eura 2016. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje popis sportovního cestovního ruchu a významných fotbalových eventů. V praktické části je cílem vypracovat analýzu zájezdů na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016 na českém trhu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy cílových destinací je v projektové části navržen zcela nový produkt, který je tematicky zaměřen na fotbal. |
|
dc.format |
85 s. (123 982) |
|
dc.format.extent |
2068658 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sportovní cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
EURO
|
cs |
dc.subject |
zájezd
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Sports Tourism
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
EURO
|
en |
dc.subject |
tour
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Fotbalový zájezd na kvalifikaci EURA 2016, jako nový projekt cestovní kanceláře |
|
dc.title.alternative |
Football Tour to the Qualification of Euro 2016, as a New Project of Travel Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štilec, Jan |
|
dc.date.accepted |
2015-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create a new product which will be a trip to the qualifying match of Euro 2016. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part contains a description of sport tourism and main football events. The aim of practical part is to prepare an analysis of trips to the qualifying football matches on Euro 2016 on Czech market. On the basic of survey result and analysis target destination is in the project part designed a completely new product that is thematically focused on football. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics - Tourism Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33957
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account