Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slaný, Jaroslav
dc.contributor.author Hustáková, Beatrice
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:43Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:43Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31120
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření projektu pro získávání nových zákazníků (pojištěnců) ve Všeobecné zdravotní pojišťovně České Republiky. Teoretická část pojednává o základních charakteristikách marketingu a zároveň je zde tato problematika převedena na specifika marketingu ve zdravotnictví. Další část se zabývá problematikou systému zdravotnictví a systému zdravotního pojištění. Praktická část charakterizuje Všeobecnou zdravotní pojišťovnu ČR a popisuje a analyzuje její současný stav marketingového prostředí. Poslední část projektová, má za cíl navrhnout novou službu či produkt, která zvýší dosavadní konkurenceschopnost při získávání zákazníků.
dc.format 98 s. (120 466 znaků)
dc.format.extent 3736740
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject zdravotní pojištění cs
dc.subject pojišťovna cs
dc.subject marketing cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject analýza cs
dc.subject health care en
dc.subject health insurance en
dc.subject insurance company en
dc.subject marketing en
dc.subject competitiveness en
dc.subject analysis en
dc.title Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR
dc.title.alternative The Project of Acquisition New Customers at VZP CR
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hozová, Anna
dc.date.accepted 2015-05-18
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create a project for attracting new customers (insurance members) at the VZP CR. The theoretical part describes characteristics of marketing and at the same time there is this issue transferred to the specifics of marketing in health care. Another part deals about health care system and health insurance system. The practical part describes VZP CR and describes and analyzes the current state of marketing environment. The last part, the project aims to design a new service or product that will help the existing competitiveness.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 33707
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
hustáková_2015_dp.pdf 3.563Mb PDF View/Open None
hustáková_2015_op.docx 26.83Kb Unknown View/Open None
hustáková_2015_vp.docx 22.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account