Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hustáková, Beatrice
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:43Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:43Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31120
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu pro získávání nových zákazníků (pojištěnců) ve Všeobecné zdravotní pojišťovně České Republiky. Teoretická část pojednává o základních charakteristikách marketingu a zároveň je zde tato problematika převedena na specifika marketingu ve zdravotnictví. Další část se zabývá problematikou systému zdravotnictví a systému zdravotního pojištění. Praktická část charakterizuje Všeobecnou zdravotní pojišťovnu ČR a popisuje a analyzuje její současný stav marketingového prostředí. Poslední část projektová, má za cíl navrhnout novou službu či produkt, která zvýší dosavadní konkurenceschopnost při získávání zákazníků. |
|
dc.format |
98 s. (120 466 znaků) |
|
dc.format.extent |
3736740 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
zdravotní pojištění
|
cs |
dc.subject |
pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
health insurance
|
en |
dc.subject |
insurance company
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Projekt získávání nových zákazníků VZP ČR |
|
dc.title.alternative |
The Project of Acquisition New Customers at VZP CR |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hozová, Anna |
|
dc.date.accepted |
2015-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create a project for attracting new customers (insurance members) at the VZP CR. The theoretical part describes characteristics of marketing and at the same time there is this issue transferred to the specifics of marketing in health care. Another part deals about health care system and health insurance system. The practical part describes VZP CR and describes and analyzes the current state of marketing environment. The last part, the project aims to design a new service or product that will help the existing competitiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33707
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account