Návrh zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Terezka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dvořák, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Baránek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:13:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:13:42Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3111
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout taková opatření v marketingu hotelu Terezka, která by vedla k zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá identifikací vhodného konceptu strategického řízení a vhodného konceptu marketingové strategie. Na závěr jsou zde popsány metody analýzy použité v práci. Analytická část pak obsahuje samotné analý-zy obecného i oborového okolí podniku, jeho současné činnosti realizované v oblasti mar-ketingu a průzkum očekávání a potřeb zákazníků. Součástí praktické části jsou i návrhy na zlepšení činnosti podniku v oblasti marketingu, které jsou diskutovány z hlediska jejich realizovatelnosti a konfrontovány s výsledky analytické části. |
cs |
dc.format |
80 |
cs |
dc.format.extent |
1617201 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
SLEPT
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
stakeholders
|
cs |
dc.subject |
Porter
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
SLEPT
|
en |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
Porter
|
en |
dc.title |
Návrh zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Terezka |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of higher ability to compete of Terezka hotel |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Linhart, Petr |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to create such steps in marketing of Terezka hotel that will lead to higher ability to compete. Theoretical part is aimed on identification of suitable concept of strategic management and suitable concept of marketing strategy. In the end of this part are also described methods of analysis used in this diploma work. Analytical part consists of analyses of general and branch environment of company, analysis of existing marketing activities and a research of customers' expectations and needs. A piece of the practical part are also proposals of doing marketing activities better. These proposals are discussed from the realization possibility point of view and they are also reviewed with results of the ana-lytical part. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6412
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account