Podnikatelský plán na založení herny virtuální reality
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Mertová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:42Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:42Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31117
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou zahájení nového podnikání. Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán na založení herny virtuální reality, která je podnikatelským záměrem dvou mladých podnikatelů. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část předkládá teoretické poznatky z oblasti podnikání a marketingu služeb, a tvoří tak kvalitní základ pro následující analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována analýzám makrookolí a mikrookolí plánované herny a dotazníkovému šetření. Na základě teoretických poznatků a výstupů z analytické části je poté v projektové části zpracován projekt herny virtuální reality, který je v závěru podroben finanční, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
122 s. |
|
dc.format.extent |
3188399 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnikání
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
Entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Podnikatelský plán na založení herny virtuální reality |
|
dc.title.alternative |
A Business Plan for the Establishment of a Virtual Reality Game-house |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master Thesis deals with starting a new business. The objective of the Master Thesis is business plan elaboration for the establishment of a virtual reality game-house, which represents a business idea of two young entrepreneurs. The Master Thesis is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part presents theoretical findings from the area of entrepreneurship and services marketing, and thus forms a quality base for the analytical and project part. The analytical part is dedicated to macro and micro analysis of the intended game-house and to questionnaire survey. Based on theoretical findings and the analytical part output, the virtual reality game-house project is then compiled within the project part of the Master Thesis. The virtual reality game-house project is then subjected to financial, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33650
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account