dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Barvínková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:41Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:41Z |
|
dc.date.issued |
2014-09-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31113
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o možnostech využití školního poradenského pracoviště. Představuje jednotlivé poradenské pracovníky na půdě školy a popisuje jejich standardní činnosti, vycházející z legislativy. Práce je uvedena vysvětlením základních pojmů a představením institucí, které přímo či nepřímo ovlivňují činnost školního poradenského pracoviště. V metodologické části bakalářské práce odpovídám na základní výzkumnou otázku. Zda-li žáci 2. stupně základní školy využívají školní poradenské pracoviště a jaké mají povědomí o této formě služby na jejich škole? Pomocí dotazníkového šetření zjišťuji názory dětí přímo ve školách a jejich výpovědi zpracovávám v závěru mé práce. Zde se také zamýšlím nad aktuálními otázkami, které vyplývají z teoretické části a kvantitativního výzkumu. |
|
dc.format |
50 s. |
|
dc.format.extent |
8358402 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní poradenský pracovník
|
cs |
dc.subject |
školní poradenské pracoviště
|
cs |
dc.subject |
školní poradenství
|
cs |
dc.subject |
výchovný poradce
|
cs |
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
školní psycholog
|
cs |
dc.subject |
školní speciální pedagog
|
cs |
dc.subject |
žáci základní školy
|
cs |
dc.subject |
school counseling worker
|
en |
dc.subject |
school counseling office
|
en |
dc.subject |
school counseling
|
en |
dc.subject |
educational consultant
|
en |
dc.subject |
school prevention officer
|
en |
dc.subject |
school psychologist
|
en |
dc.subject |
school special pedagogue
|
en |
dc.subject |
pupils from secondary school
|
en |
dc.title |
Školní poradenské pracoviště očima žáků 2. stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
School Pedagogical and Psychological Counseling from the Point of View of Pupils at Upper Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Neslušanová, Silvia |
|
dc.date.accepted |
2015-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis describes the possibilities of contacting and consulting a school counseling office. Standard activities of a school counseling personnel covered by legislation and pupils interaction with counselors. The introduction theoretical part is focused on providing of information about basic terms and institutions which influence the work of school counseling office. In the methodological part of the thesis, I answer to the research question, if pupils in secondary school use the service of the school counseling office and how much do they know about it? With the questionnaire, I found out the pupils opinion over the subject. The results obtained during the research are provided at the end of the thesis, where I also study the questions which are result of collected information from theoretical and methodological part. |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33521
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
školní poradenství
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
school counseling
|
en |