Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:24Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:24Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31070
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zdokonalení komunikačního plánu firmy EPOS spol. s r.o. a sestavení jednotlivých doporučení pro zefektivnění komunikace se zákazníky. Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. První část se bude zabývat teoretickými poznatky, které budou aplikovány v praktické části. Praktická část bude tvořena popisem stávající situace firmy EPOS spol. s r.o., která se specializuje na zpracování a potisk papíru do rolí, formulářů, lístků a prodej ostatního papírenského zboží. Následně bude zpracován stávající komunikační mix firmy. Pro snazší pochopení bude vypracována SWOT analýza. Předpokládaným závěrem je navržení nových, efektivnějších řešení komunikace se zákazníky a zkvalitnění jejich informovanosti. |
|
dc.format |
56 s. (82 505 znaků) |
|
dc.format.extent |
1833290 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
webové bannery
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.subject |
web banners
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Analýza stávající situace komunikačního mixu firmy Epos spol. s r.o. s cílem zefektivnění |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Current Situation of Communication Mix in the Company Leading to More Efficiency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is improve the communication plan of the company EPOS spol. s r.o. and a compilation of recommendations for streamlining communication with customers. The work will be divided into two parts: theoretical and practical. The first part will deal with the theoretical knowledge that will be applied in the practical part. The practical part will consist of a description of the current situation of the company EPOS spol. s r.o. which specializes in processing and printing paper into rolls, forms and tickets and other paper goods. Subsequently will be processed the current communication mix of company. For easier understanding the SWOT analysis will be developing. The expected conclusion is proposing more effective solutions of communication with clients and improving their awareness. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41078
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account