dc.contributor.advisor |
Polášek, David
|
|
dc.contributor.author |
Polepilová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:23Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:23Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31067
|
|
dc.description.abstract |
Tématem a také hlavním cílem bakalářské práce je analýza kvality poskytovaných služeb firmy System plus Zlín, s. r. o. Na základě poznatků a provedených analýz jsou navrhnuty způsoby zlepšení či rozšíření stávajících služeb. Teoretická část je zaměřena na výklad základních pojmů z oblasti marketingu, jako jsou např.: definice trhu, definice marketingu, konkurence a marketingový mix služeb. Dále jsou vysvětleny analýzy SWOT, PEST a Porterova analýza. Z důvodu zaměření práce na firmu zabývající se bezpečnostními technologiemi, je nutné také definovat základní pojmy z této oblasti. V praktické části je popsán předmět podnikání firmy System plus Zlín, s. r. o., politika a organizační struktura firmy, a také jsou popsány služby, které společnost poskytuje. Poté jsou provedeny SWOT, PEST a Porterova analýza, které jsou aplikovány na analyzovanou firmu. To vše vyústilo v návrhy pro zlepšení kvality či rozšíření poskytovaných služeb. |
|
dc.format |
64 |
|
dc.format.extent |
743239 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Analýza kvality poskytovaných služeb firmy System plus Zlín, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Quality of Services Provided by Company System plus Zlín, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2015-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme and also the main aim of bachelor thesis is an analysis of quality of services provided by company System plus Zlín, s. r. o. Based on the findings and analysis conducted are suggested ways of improving or expanding existing services. Theoretical part is focused on the interpretation of basic concepts of marketing such as: market definition, the definition of marketing, competition and marketing mix of services. The following explains the SWOT analysis, PEST and Porter´s analysis. Because of the focus on the work of a company dealing with security technologies, it is also necessary to define the basic concepts of this field. The practical part describes the scope of business of the company System plus Zlín, s. r. o., politics and organizational structure of the company, and also are describe services provided by the company. After are made SWOT, PEST and Porter´s analysis, which are applied to the analyzed company. All this resulted in suggestions for improvement of the quality or expanding services provided. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41075
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|