Návrh komunikačního plánu pro živnostníka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu pro živnostníka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Baďurová, Eva
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:22Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:22Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31066
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bude navržení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti poskytování služeb modeláže nehtů. Práce bude mít následující strukturu. První část bude teoretická a druhá část praktická. Teoretická část se bude týkat živnostenské činnosti, komunikačního plánu a budou popsány a vysvětleny i ostatní pojmy, které s tímto tématem úzce souvisí. V praktické části bude popsán profil živnostníka, cíle a cílové skupiny zákazníků. Dále budou provedeny příslušné situační analýzy. Poté budou zhodnoceny stávající komunikační aktivity a následně bude navržen nový komunikační plán pro rok 2016 a sestaven rozpočet. V poslední řadě bude praktická část zahrnovat vhodné metody pro posouzení efektivity navrženého komunikačního plánu.
dc.format 65 s. (85 396 znaků)
dc.format.extent 1766915
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační plán cs
dc.subject živnost cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Communication plan en
dc.subject business en
dc.subject situational analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing communications en
dc.title Návrh komunikačního plánu pro živnostníka
dc.title.alternative Draft of a Communication Plan for an Entrepreneur
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to design a communication plan for a profession in the field of services nails. The work will be structured as follows. The first part is theoretical and the second part practical. The theoretical part will cover the professional activities, communication plan, and will be described and explained in other terms which are closely related to this topic. In the practical part will be described entrepreneur profile, objectives and target groups of customers. There will also be carried out relevant situational analysis. Then they will evaluate existing communication activities and then will propose a new communication plan for 2016 and compiled budget. Finally, the practical part will include an appropriate method for assessing the effectiveness of proposed communication plan.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41074
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
baďurová_2015_dp.pdf 1.685Mb PDF View/Open None
baďurová_2015_op.pdf 639.4Kb PDF View/Open None
baďurová_2015_vp.pdf 662.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account