Návrh komunikačního plánu pro živnostníka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Baďurová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:22Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:22Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31066
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bude navržení komunikačního plánu pro živnostenskou činnost v oblasti poskytování služeb modeláže nehtů. Práce bude mít následující strukturu. První část bude teoretická a druhá část praktická. Teoretická část se bude týkat živnostenské činnosti, komunikačního plánu a budou popsány a vysvětleny i ostatní pojmy, které s tímto tématem úzce souvisí. V praktické části bude popsán profil živnostníka, cíle a cílové skupiny zákazníků. Dále budou provedeny příslušné situační analýzy. Poté budou zhodnoceny stávající komunikační aktivity a následně bude navržen nový komunikační plán pro rok 2016 a sestaven rozpočet. V poslední řadě bude praktická část zahrnovat vhodné metody pro posouzení efektivity navrženého komunikačního plánu. |
|
dc.format |
65 s. (85 396 znaků) |
|
dc.format.extent |
1766915 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
živnost
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního plánu pro živnostníka |
|
dc.title.alternative |
Draft of a Communication Plan for an Entrepreneur |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šilhánová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to design a communication plan for a profession in the field of services nails. The work will be structured as follows. The first part is theoretical and the second part practical. The theoretical part will cover the professional activities, communication plan, and will be described and explained in other terms which are closely related to this topic. In the practical part will be described entrepreneur profile, objectives and target groups of customers. There will also be carried out relevant situational analysis. Then they will evaluate existing communication activities and then will propose a new communication plan for 2016 and compiled budget. Finally, the practical part will include an appropriate method for assessing the effectiveness of proposed communication plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41074
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account