Baťův odkaz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hladká, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:17Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31053
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vývojem Baťových závodů v období let 19321945 a osobnostmi, které patřily mezi přímé pokračovatele Tomáše Bati. Současně popisuje aktuální postoj vybraných firem k Baťově odkazu. Dále sleduje povědomí a zájem o baťovskou tématiku mezi stá-vajícími studenty UTB ve Zlíně. Potřebné údaje pro práci byly zjišťovány kombinací metod výzkumu od stolu, osobního rozhovoru a průzkumné sondy napříč vybranými firmami a studenty UTB ve Zlíně. Práce má monitorovat aktuální vnímání Baťova odkazu cílovými skupinami. Její výsledky mají sloužit jako podklad k efektivnějšímu nasměrování propagace baťovské tematiky a k popularizaci této oblasti. |
|
dc.format |
90 s. |
|
dc.format.extent |
4503742 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Tomáš Baťa
|
cs |
dc.subject |
Jan Antonín Baťa
|
cs |
dc.subject |
Tomáš J. Baťa
|
cs |
dc.subject |
Baťův odkaz
|
cs |
dc.subject |
pokračovatelé
|
cs |
dc.subject |
studenti Univerzity Tomáše Bati
|
cs |
dc.subject |
Tomas Bata
|
en |
dc.subject |
Jan Antonin Bata
|
en |
dc.subject |
Tomas J. Bata
|
en |
dc.subject |
Bata's Heritage
|
en |
dc.subject |
Successors
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata University Students
|
en |
dc.title |
Baťův odkaz |
|
dc.title.alternative |
Bata's Heritage |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2015-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is concerned with the development of the Baťa Shoe Company in 19321945 and with people who were Tomas Bata's direct successors. It also describes the current approaches of selected companies to the Baťa legacy. Last but not least, it explores interest in the Baťa-related topics among the students at the Tomas Bata University in Zlín. Data for this thesis was gathered by a combination of following methods: desk research, personal interviews and survey among selected companies and students of UTB in Zlín. The thesis attempts to map the current perception of the Baťa legacy by target audience. The results of the thesis can be used as material for a more efficient promotion of the Baťa legacy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
41061
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account