Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Chlupová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:11:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:11:19Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3103
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. a jejím zacílením na konečného zákazníka. V teoretické části se nejprve zaměřuji na komunikaci obecně, pokračuji vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Poté se v samostatné kapitole věnuji charakteristikám, dle kterých lze segmentovat zákazníky. V analytické části zkoumám zejména dosavadní způ-sob uplatňované komunikační politiky a metodu segmentace zákazníků. Nakonec uvádím výsledky dotazníkového průzkumu, který jsem provedla na potenciálních kupujících spo-lečnosti. Projektová část obsahuje dva návrhy na promo akci, jejichž cílem je představit novou generaci automobilu Škoda Fabia, a doporučenou marketingovou komunikaci. Di-plomovou práci uzavírám podrobením obou návrhů rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
103 s. |
cs |
dc.format.extent |
1219488 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
Samohýl Motor Zlín a.s.
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
instruments of marketing communication
|
en |
dc.subject |
Samohýl Motor Zlín a.s.
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing communication and it's targeting in Samohýl Motor Zlín a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2007-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis concerns in marketing communication in Samohýl Motor Zlín a.s. and its aim at final customers. In the theoretical part, I focus on the communication generally. Further, I clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. Furthermore, in the separate part I attend to characteristics which enable and assist in the customer segmentation. In the analytical part, I particularly explore the current communi-cation policy process applied in the company and methods of customer segmentation. Ad-ditionally, I present the results of research made with the potential customers in the form of questionnaire. The project part includes two proposals of promo actions which focus on introduction and presentation of new generation Skoda Fabia car. The project also covers the using of suit-able and recommended marketing communication. The Thesis is concluded by risk and cost analyses applied to both proposed promo actions. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5986
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account