Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Chlupová, Soňa
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:11:19Z
dc.date.available 2010-07-14T21:11:19Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3103
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. a jejím zacílením na konečného zákazníka. V teoretické části se nejprve zaměřuji na komunikaci obecně, pokračuji vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Poté se v samostatné kapitole věnuji charakteristikám, dle kterých lze segmentovat zákazníky. V analytické části zkoumám zejména dosavadní způ-sob uplatňované komunikační politiky a metodu segmentace zákazníků. Nakonec uvádím výsledky dotazníkového průzkumu, který jsem provedla na potenciálních kupujících spo-lečnosti. Projektová část obsahuje dva návrhy na promo akci, jejichž cílem je představit novou generaci automobilu Škoda Fabia, a doporučenou marketingovou komunikaci. Di-plomovou práci uzavírám podrobením obou návrhů rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 103 s. cs
dc.format.extent 1219488 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject Samohýl Motor Zlín a.s. cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject instruments of marketing communication en
dc.subject Samohýl Motor Zlín a.s. en
dc.subject customer segmentation en
dc.title Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. cs
dc.title.alternative Project of marketing communication and it's targeting in Samohýl Motor Zlín a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated The Thesis concerns in marketing communication in Samohýl Motor Zlín a.s. and its aim at final customers. In the theoretical part, I focus on the communication generally. Further, I clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. Furthermore, in the separate part I attend to characteristics which enable and assist in the customer segmentation. In the analytical part, I particularly explore the current communi-cation policy process applied in the company and methods of customer segmentation. Ad-ditionally, I present the results of research made with the potential customers in the form of questionnaire. The project part includes two proposals of promo actions which focus on introduction and presentation of new generation Skoda Fabia car. The project also covers the using of suit-able and recommended marketing communication. The Thesis is concluded by risk and cost analyses applied to both proposed promo actions. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5986
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
chlupová_2007_dp.pdfBlocked 1.162Mb PDF View/Open
chlupová_2007_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
chlupová_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account