Návrh motivačního programu pro pracovníky Mad Monkey Agency
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Krausová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:09Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31026
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit návrh motivačního programu pro společnost Mad Monkey Agency. Celá práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a zabývá se rozborem literárních zdrojů, které jsou zaměřeny na teorii motivace, motivaci pracovníků a motivační program. Druhou částí je praktická část, ve které je popsán a zhodnocen současný motivační program společnosti i konkurentů. Pro části zabývající se tvorbou motivačního programu byla užita dotazníková šetření a z jejich výsledků byl vytvořen návrh motivačního programu. Na závěr jsou uvedena doporučení pro zlepšení nynějšího stavu. |
|
dc.format |
78 s. (81 135 znaků) |
|
dc.format.extent |
1973995 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Motivace
|
cs |
dc.subject |
teorie motivace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.subject |
theory of motivation
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
incentive program
|
en |
dc.title |
Návrh motivačního programu pro pracovníky Mad Monkey Agency |
|
dc.title.alternative |
Designing an Incentive Program for Employees of Mad Monkey Agency |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is designing an incentive program for employees of Mad Monkey Agency. This thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and deals with the analysis of literary sources, which are focused on motivation theory, motivation and incentive program. The second part is a practical part, which is described and evaluated the current incentive program the company and competitors. For the parts involved in creating incentive program was used questionnaires and the results were used for creating the incentive program. In the end are listed recommendations. They are given for improving the current situation. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Finanční řízení podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Financial management of enterprises |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41032
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account