Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Pavlíková, Michaela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:04Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:04Z
dc.date.issued 2015-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31005
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací coworkingového centra Naše místo v Havířově. Teoretická část charakterizuje pojmy jako marketingový mix, strategický marketing, freelancer a coworking. Praktická část popisuje typy coworkingových center v České republice s důrazem na jejich marketingovou komunikaci a srovnává jedno vybrané s centrem Naše místo. Na základě porovnání a provedených analýz navrhuje efektivnější řešení marketingové komunikace coworkingového centra Naše místo.
dc.format 57 s.
dc.format.extent 1239609
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject coworking cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject coworking en
dc.subject situational analyses en
dc.title Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově
dc.title.alternative The Scheme of a Marketing Strategy in the Co-working Center "Naše místo" in Havířov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2015-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on marketing communication of the coworking centre "Naše místo" in Havířov. The theoretical part characterizes terms such as marketing mix, strategic marketing, freelacer and coworking. The practical part describes types of coworking centres in the Czech Republic, emphasises their marketing communication and compares one of the centres with "Naše místo". On the grounds of comparison and accomplished analyses it suggests more effective solving of the marketing communication in the coworking centre "Naše místo".
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 41010
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
pavlíková_2015_dp.pdf 1.182Mb PDF View/Open None
pavlíková_2015_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
pavlíková_2015_vp.doc 149Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account