Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Pavlíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:04Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:04Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31005
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací coworkingového centra Naše místo v Havířově. Teoretická část charakterizuje pojmy jako marketingový mix, strategický marketing, freelancer a coworking. Praktická část popisuje typy coworkingových center v České republice s důrazem na jejich marketingovou komunikaci a srovnává jedno vybrané s centrem Naše místo. Na základě porovnání a provedených analýz navrhuje efektivnější řešení marketingové komunikace coworkingového centra Naše místo. |
|
dc.format |
57 s. |
|
dc.format.extent |
1239609 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
coworking
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
coworking
|
en |
dc.subject |
situational analyses
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově |
|
dc.title.alternative |
The Scheme of a Marketing Strategy in the Co-working Center "Naše místo" in Havířov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2015-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on marketing communication of the coworking centre "Naše místo" in Havířov. The theoretical part characterizes terms such as marketing mix, strategic marketing, freelacer and coworking. The practical part describes types of coworking centres in the Czech Republic, emphasises their marketing communication and compares one of the centres with "Naše místo". On the grounds of comparison and accomplished analyses it suggests more effective solving of the marketing communication in the coworking centre "Naše místo". |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
41010
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2015-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account