Návrh na zlepšení marketingového mixu herny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blecha, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Žáková, Tereza Viktorie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:03Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:03Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31004
|
|
dc.description.abstract |
Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření mezi návštěvníky a provedených marketingových analýz. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, objasní pojem marketingový mix, definuje marketingové analýzy, v neposlední řadě se bude zabývat otázkou marketingového výzkumu a dotazníků. Součástí praktické části je kromě zmíněných dotazníků také analýza současného stavu marketingového mixu, situační analýza a SWOT analýza. V závěru této práce jsou uvedena samotná doporučení. |
|
dc.format |
85 s. (97 669 znaků) |
|
dc.format.extent |
2464316 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Service Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Situation Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
Questionnaires
|
en |
dc.title |
Návrh na zlepšení marketingového mixu herny |
|
dc.title.alternative |
The Proposal for Improvement of Children Playroom Marketing Mix |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis, themed "The Proposal for Improvement of Children Playroom Marketing Mix", aims to propose recommendations for improvement of a children playroom to increase its attendance. Proposals will be based on findings gained from a survey conducted among playroom's visitors and from marketing analysis. The theoretical part deals with the issue of services, it clarifies the concept of the marketing mix, defines marketing analysis and, last but not least, tackles the issue of marketing research and questionnaires. Practical part, besides already mentioned questionnaires, also includes current state analysis of the marketing mix, situation analysis and SWOT analysis. The thesis concludes with formulation of recommendation. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41009
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account