Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení marketingového mixu herny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blecha, Petr
dc.contributor.author Žáková, Tereza Viktorie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.available 2015-07-24T12:26:03Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31004
dc.description.abstract Úkolem práce, nazvané "Návrh na zlepšení marketingového mixu dětské herny", je navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti. Návrhy se budou opírat o poznatky získané z dotazníkového šetření mezi návštěvníky a provedených marketingových analýz. Teoretická část se zabývá problematikou služeb, objasní pojem marketingový mix, definuje marketingové analýzy, v neposlední řadě se bude zabývat otázkou marketingového výzkumu a dotazníků. Součástí praktické části je kromě zmíněných dotazníků také analýza současného stavu marketingového mixu, situační analýza a SWOT analýza. V závěru této práce jsou uvedena samotná doporučení.
dc.format 85 s. (97 669 znaků)
dc.format.extent 2464316
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Service Marketing Mix en
dc.subject Situation Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Questionnaires en
dc.title Návrh na zlepšení marketingového mixu herny
dc.title.alternative The Proposal for Improvement of Children Playroom Marketing Mix
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis, themed "The Proposal for Improvement of Children Playroom Marketing Mix", aims to propose recommendations for improvement of a children playroom to increase its attendance. Proposals will be based on findings gained from a survey conducted among playroom's visitors and from marketing analysis. The theoretical part deals with the issue of services, it clarifies the concept of the marketing mix, defines marketing analysis and, last but not least, tackles the issue of marketing research and questionnaires. Practical part, besides already mentioned questionnaires, also includes current state analysis of the marketing mix, situation analysis and SWOT analysis. The thesis concludes with formulation of recommendation.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41009
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
žáková_2015_dp.pdf 2.350Mb PDF View/Open None
žáková_2015_op.pdf 625.1Kb PDF View/Open None
žáková_2015_vp.pdf 615.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account