Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Boháčková, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Lanšperková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:26:01Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30997
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. Práce je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a jeho částí. K tomuto zpracování jsem využila dostupných literárních zdrojů. V praktické části jsem zpracovala analýzu marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a. s. navazující na jednotlivé nástroje marketingového mixu. Následně jsem vypracovala SWOT analýzu, kde jsem shrnula silné a slabé stránky společnosti a její příležitosti a hrozby. Dále jsem vyhotovila analýzu portfolia pomocí BCG matice. V závěru práce jsem z nashromážděných dat a poznatků navrhla možnosti pro zlepšení marketingové činnosti společnosti SAMOHÝL MB, a. s. |
|
dc.format |
110 s. (128 178 znaků) |
|
dc.format.extent |
3487911 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
materiální prostředí
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
people
|
en |
dc.subject |
material environment
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu společnosti SAMOHÝL MB, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix Analysis of SAMOHÝL MB, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on analysis of the marketing mix of SAMOHÝL MB, a. s. Thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, there are summarized some basic marketing issues of the field of marketing, marketing mix and its parts. For the theoretical part I used available literature sources. In the practical part I carried out the analysis of marketing mix of SAMOHÝL MB, a. s. following the marketing mix tools. Next, I made SWOT analysis in which strengths, weaknesses, opportunities and threats are summarized. The portfolio analysis for which I used BCG matrix follows. On the basis of the analyses, particular recommendations are proposed in order to improve marketing activities of SAMOHÝL MB, a. s. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41001
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account