Komunikační plán hotelu Adamantino, a.s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tvarůžková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Grmanová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:59Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:59Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30989
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá, vytvořením vyhovujícího komunikačního plánu pro hotel Adamantino. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na oblast teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je objasnění teoretických pojmů, kde je každá jednotlivá část komunikačního mixu detailně rozebrána. Práce vysvětluje dílčí náležitosti komunikačního plánu. Praktická část této práce je nejprve věnována základní charakteristice hotelu a jeho organizační struktuře. Dále je vymezena cílová skupina a také zhodnoceny současné a plánované aktivity hotelu. V praktické části této práce je obsažena analýza mezoprostředí konkurence a také SWOT analýza. Hlavním cílem práce je navržení konkrétního komunikačního plánu a jeho realizace v uvedeném hotelu. |
|
dc.format |
69 s. (109 560 znaků) |
|
dc.format.extent |
1667224 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Komunikační plán hotelu Adamantino, a.s. zaměřený na vybrané cílové skupiny |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of the Adamantino Hotel, plc. focused on Selected Target Groups |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the creation of a satisfactory communication plan for hotel Adamantino. The work is divided into two parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical part explains the theoretical concepts where especially the component parts of the communication mix are analysed in detail. This work also describes the different components of the communication plan. The practical part examines the basic characteristics of the hotel and its organizational structure. There are also identified the target groups and evaluated the current and planned activities of the hotel. The practical part also includes the analysis of the Meso environment and the SWOT analysis. The main objective of my bachelor thesis is to suggest specific communication plan and its implementation in the hotel. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40993
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account