Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gaja, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Štanzlová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:58Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:58Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30986
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků multikina Golden Apple Cinema, a.s. ve Zlíně. Cílem práce je zjistit hodnoty zákazníka a jeho kladné a záporné postoje vůči firmě. V práci je zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, spokojenosti zákazníků a péče o zákazníka, a marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována firma Golden Apple Cinema, a.s., stanovena SWOT analýza firmy. Dále jsou v práci zpracována data získaná z marketingového výzkumu a poté vyhodnocena. Na základě výsledků jsou navržena doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.format.extent |
2350060 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků Golden Apple Cinema, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Measuring Customer Satisfaction of Golden Apple Cinema, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on customer satisfaction measurement in the multicinema Golden Apple Cinema, a.s. in Zlin. The objective is to find out customers' values, their positive and negative attitudes towards the company. A customer satisfaction analysis has been carried out by an questionnare. The bachelor thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part deals with the knowledge of service, customer satisfaction, customer care and marketing research. The company Golden Apple, a.s. is charecterized by SWOT analysis in the practical part. In the next step, the collected data of marketing research are evaluated. Based on the results, ideas improving customer satisfaction are suggested. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40981
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account