Návrh marketingového mixu nového výrobku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Strakošová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:57Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:57Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30983
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z dlaně. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti zavedení nového výrobku na trh, marketingového mixu a STP modelu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek - sprchovou hlavici. Požadovaným výstupem práce je vhodné nastavení marketingového mixu a identifikace cílových skupin. |
|
dc.format |
67. s (86 839 znaků) |
|
dc.format.extent |
2601824 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vývoj nového výrobku
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
STP model
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
targeting
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
New Product Development
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
STP model
|
en |
dc.subject |
Segmentation
|
en |
dc.subject |
Targeting
|
en |
dc.subject |
Positioning
|
en |
dc.title |
Návrh marketingového mixu nového výrobku |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix Proposal of a New Product |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2015-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis push ahead the launch of a new product on the market, namely the product of the shower head, which is ergonomic design puts on hand and allowing the flow of water from the palm. The work is divided into two parts, a theoretical and a practical part. In the theoretical part are defined knowledge of the introduction of a new product on the market, marketing mix and STP model. In the practical part, these findings are applied to a specific product - the showerhead. The desired outcome of this work is the appropriate marketing mix and identification of target groups. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40978
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account