Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Lysoňková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:56Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:56Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30980
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Michlovský - protlaky, a. s., která se zabývá mikrotuneláží. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá vymezením dané problematiky se zaměřením na zákazníka, trhy B2B a marketingový výzkum. Praktická část práce se zabývá představením samotné společnosti, zpracováním a vyhodnocením dotazníkového šetření. V závěrečné části práce jsou zpracovány doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. |
|
dc.format |
59 s. |
|
dc.format.extent |
1690490 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
trhy B2B
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Questionnaire research
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
B2B markets
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
Customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Measuring Customer Satisfaction of Michlovský - protlaky, a.s. Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is "Measuring Customer Satisfaction of Michlovský - protlaky, a. s. Company". Measuring customer satisfaction has been done by questionnaire research. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In theoretical part I have studied the literature sources, which are focused on customers, B2B markets and marketing research. In the practical part I have introduced the company and analysed the questionnaire answers. Based on the results I have recommended the improvements to increase customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40969
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account