Komunikační plán společnosti Železářství Gurský
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gurský, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30979
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čtenář seznámen s problematikou, týkající se marketingového mixu a marketingové komunikace. Dále je práce zaměřena na situační analýzu, SWOT analýzu a komunikační mix. Část praktická zahrnuje charakteristiku společnosti a jsou zde charakterizovány současné komunikační aktivity firmy, dále jsou v této části provedeny příslušné analýzy. Hlavní podstatou praktické části je návrh nového komunikačního plánu, který zahrnuje určení cílových skupin a cílů komunikace, popis komunikačních aktivit, časový harmonogram a rozpočet. V závěru najdeme návrhy, jak měřit efektivitu tohoto plánu. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.format.extent |
1980427 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communications plan
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační plán společnosti Železářství Gurský |
|
dc.title.alternative |
The Communication Plan of Železářství Gursky Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2015-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on improving customer communications in the company Gurský, hardware store. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is dealing with the issues relating to the marketing mix and marketing communications. Further, the work is focused on the situational analysis, SWOT analysis and communications mix. The practical part includes characteristics of the company and its communications activities. There are analyses related to this topic included in this part. The main purpose of the practical part is to design a new communications plan, which includes identifying target groups and communications objectives, description of the communications activities, timetable and budget. In the conclusion, we can find suggestions for measuring the efficiency of the plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40968
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account