Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Miklík, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Koželuhová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:25:55Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:25:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30978
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v nejbližším okolí, na odstranění nedostatků a vytvoření inovativních opatření tohoto marketingového mixu služeb. V práci je provedena analýza současného marketingového mixu služeb knihovny, popis konkurence a její komparace s knihovnou. Dále je zde zpracován předem vytvořený dotazník a na základě jeho výsledků je provedena SWOT analáza knihovny. V poslední kapitole jsou uvedena ona inovativní opatření. Navrhovaná opatření vycházejí z teoretických poznatků, uvedených v první části práce. |
|
dc.format |
72 |
|
dc.format.extent |
2300009 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analáza
|
cs |
dc.subject |
komparace s konkurencí
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
inovace marketingového mixu služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
comparison with competitors
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
innovation of marketing mix of services
|
en |
dc.title |
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of Services Provided by Public Library Veselí nad Moravou |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2015-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on research of marketing mix of services provided by Public library Veseli nad Moravou. The main focus of this thesis is on comparing services provided by Public library with services provided by competitors in nearest surroundings. Important part of the thesis is also given to deficit elimination in curret merketing mix of servvices and to innovations that would lead to improvement of this mix. First there is an analysis of current marketing mix of services, then there are competitors described in details and also comparison of those competitors to Public library. In the last chapter there are innovations of marketing mix. Practical part of the thesis as well as all innovations and suggestions are based on findings made at theoretical part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
40967
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2015-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account