Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Miklík, Miroslav
dc.contributor.author Koželuhová, Daniela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:55Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:55Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30978
dc.description.abstract V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v nejbližším okolí, na odstranění nedostatků a vytvoření inovativních opatření tohoto marketingového mixu služeb. V práci je provedena analýza současného marketingového mixu služeb knihovny, popis konkurence a její komparace s knihovnou. Dále je zde zpracován předem vytvořený dotazník a na základě jeho výsledků je provedena SWOT analáza knihovny. V poslední kapitole jsou uvedena ona inovativní opatření. Navrhovaná opatření vycházejí z teoretických poznatků, uvedených v první části práce.
dc.format 72
dc.format.extent 2300009
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject SWOT analáza cs
dc.subject komparace s konkurencí cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject inovace marketingového mixu služeb cs
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject comparison with competitors en
dc.subject questionnaire en
dc.subject communication en
dc.subject innovation of marketing mix of services en
dc.title Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
dc.title.alternative Marketing Mix of Services Provided by Public Library Veselí nad Moravou
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on research of marketing mix of services provided by Public library Veseli nad Moravou. The main focus of this thesis is on comparing services provided by Public library with services provided by competitors in nearest surroundings. Important part of the thesis is also given to deficit elimination in curret merketing mix of servvices and to innovations that would lead to improvement of this mix. First there is an analysis of current marketing mix of services, then there are competitors described in details and also comparison of those competitors to Public library. In the last chapter there are innovations of marketing mix. Practical part of the thesis as well as all innovations and suggestions are based on findings made at theoretical part of the thesis.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40967
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
koželuhová_2015_dp.pdf 2.193Mb PDF View/Open None
koželuhová_2015_op.pdf 664.6Kb PDF View/Open None
koželuhová_2015_vp.pdf 700.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account