Marketingová strategie hotelu Grand

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie hotelu Grand

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nosterský, Jiří
dc.contributor.author Čevelová, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:25:52Z
dc.date.available 2015-07-24T12:25:52Z
dc.date.issued 2015-03-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30973
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hotelu Grand v Uherském Hradišti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje teoretický podklad pro praktickou část. Praktická část bakalářské práce charakterizuje hotel Grand, analyzuje jeho prostředí, obsazenost úseku ubytovacího i stravovacího, analyzuje potřeby hostů, vyhodnocuje současnou marketingovou strategii hotelu, provádí se analýza marketingového mixu a navrhuje zlepšení marketingové strategie hotelu.
dc.format 69 s. (18 520 znaků)
dc.format.extent 4081008
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject analýza prostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject environment analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingová strategie hotelu Grand
dc.title.alternative Proposal for the Grand Hotel Marketing Strategy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2015-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Grand hotel in Uherské Hradiště. The thesis constitutes of two parts - theory and practice. The theory provides the theoretical foundation for practice. The practice of this bachelor thesis characterizes the Grand hotel, analyzes its environment, occupancy of its accommodation and food facilities, analyzes the needs of the guests, evaluates the current marketing strategy of the hotel, executes the analysis of the marketing mix and proposes some improvements for the hotel's marketing strategy.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 40961
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
čevelová_2015_dp.pdf 3.891Mb PDF View/Open None
čevelová_2015_op.pdf 677.6Kb PDF View/Open None
čevelová_2015_vp.pdf 690.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account