dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hanáková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:08:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3092
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvořit marketingový plán Samohýl Auto, a.s. Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodno-cen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací a možné přínosy pro firmu Samohýl Auto, a.s. Zlín. |
cs |
dc.format |
81 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1177670 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
Marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
Marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Projekt marketingový plán firmy Samohýl Auto, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing plan company Samohýl Auto, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fiodorová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Objektive of this master thesis is creating marketing plan of the copany Samohýl Auto, a.s. Zlín. In theoretical part, there are elaboratet peaces of knowledge of marketing planning and creation of marketing plan from available literary sources. In practical part, the analysis is made, than current marketing plan is evaluated, marketing objectives are identificated and way of thein reaching is proposed. Then expected costs, possible business risks con-nected with realisation and possible benefits for the company Samohýl Auto, a.s . are con-sidered. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
5914
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|