Projekt marketingový plán firmy Samohýl Auto, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingový plán firmy Samohýl Auto, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hanáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:08:12Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:13Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3092
dc.description.abstract Cílem práce je vytvořit marketingový plán Samohýl Auto, a.s. Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodno-cen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzení nákladů, možná rizika spojená s realizací a možné přínosy pro firmu Samohýl Auto, a.s. Zlín. cs
dc.format 81 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1177670 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject Marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.title Projekt marketingový plán firmy Samohýl Auto, a.s. cs
dc.title.alternative Project of marketing plan company Samohýl Auto, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fiodorová, Jana
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated Objektive of this master thesis is creating marketing plan of the copany Samohýl Auto, a.s. Zlín. In theoretical part, there are elaboratet peaces of knowledge of marketing planning and creation of marketing plan from available literary sources. In practical part, the analysis is made, than current marketing plan is evaluated, marketing objectives are identificated and way of thein reaching is proposed. Then expected costs, possible business risks con-nected with realisation and possible benefits for the company Samohýl Auto, a.s . are con-sidered. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5914
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2007_dp.pdfBlocked 1.123Mb PDF View/Open
hanáková_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hanáková_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account