Projekt inovace produktového portfolia firmy Profima Effective, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Lukáč, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:21:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:21:02Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30913
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na inovaci portfolia společnosti Profima Effective, s.r.o. Cílem práce je zavést ve firmě inovovanou službu tak, aby posílila konkurenční pozici firmy na trhu s firemním vzděláváním. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s firemním vzděláváním a analýzy, které jsou použity v praktické části práce. Praktická část poté zahrnuje charakteristiku společnosti, její marketingový mix, konkurenci a situační analýzu. V závěrečné části práce je popsán projekt zavedení nové formy vzdělávání, e-learningu, kritická cesta projektu, jeho náklady a rizika. |
|
dc.format |
108 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
inovace portfolia
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
company training
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
portfolio innovation
|
en |
dc.subject |
e-leraning
|
en |
dc.title |
Projekt inovace produktového portfolia firmy Profima Effective, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Portfolio Innovation in Profima Effective, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slinták, Karel |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is focused on the Project of Portfolio Innovation in Profima Effective, s.r.o. Goal of this thesis is to implement an innovated service that would improve the com-petitive position of the company on the company training market. In the theoretical part are explained terms connected with company training and analyses that are used in the practi-cal part. The practical part then offers company characteristics, its marketing mix, compe-tition and situational analysis. At the end of the thesis is described the project of implemen-ting new form of company training, e-learning, critical path of the project, its costs and risks. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33949
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account