dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Grünerová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:20:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:20:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30820
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má za cíl vytvoření projektu marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Teoretická část je zaměřena na stručný popis zdravotnictví a jeho historie, charakteristiku marketingu se zaměřením na strategický marketing, deskripci marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení nemocnic. Praktická část se zabývá představením a analýzou marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Provedená marketingová situační analýza je podkladem pro vypracování projektu, jež je zaměřen na zavedení marketingového oddělení a především realizaci marketingových aktivit v rámci komunikace nemocnice s externí a interní veřejností, které si kladou za cíl zvýšení vojenské i civilní klientely a změnu image v povědomí civilní veřejnosti. Projektová část bude podrobena nákladové, časové a rizikové analýze, aby bylo možné zjistit, zda jsou navržené postupy realizovatelné. |
|
dc.format |
124 s. (182 239 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové řízení nemocnic
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing management of hospitals
|
en |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Management Project of Military Hospital in Olomouc |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Slaný, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a marketing project on hospital management of Military Hospital situated in Olomouc. The introductory part of this thesis concerns with health care in general and his history, with marketing strategies, its characteristic and im-portance for succesfull management of hospital facilities. The Practical part deals with presetation and analysis of the marketing management of Military Hospital in Olomouc. The conducted situational analysis is the basis for development of a project which is ai-med at introducing a marketing department and paricularly implementation of marketing activities within the hospital and its comunication with external and internal public. The goal is to increse the number of military and civilian klints and change the image of this hospital in the minds of the civilian public. The project part will be subjected to time, cost and risc analysis in order to determine if the designed procedures are feasible. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
29746
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|