Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hegmon, Radek
|
|
dc.contributor.author |
Vydrová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:54Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:54Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30741
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se bude zabývat průzkumem trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+ a.s. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí, a to, části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového produktu na trh. V praktické části bude představena společnost mmcité+ a.s. a její nový produkt uváděný na trh. Součástí praktické části bude analýza vnějšího prostředí, Porterova analýza a SWOT analýza. Na základě marketingového mixu a výsledků realizovaného průzkumu budou vypracovány doporučení pro firmu mmcité+ a.s. týkající se zavedení nového produktu na český trh. |
|
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.title |
Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Market Research for the Introduction of a New Product of the Company mmcité+, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holíková, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2014-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to deal with market research with focus on introducing a brand new of mmcité+ a.s. company. Thesis is consisting of two parts - the theoretical and practical one. The theoretical part is focused on primary sources considering introduction of new product to the market. In the practical part are introduced mmcité+ a.s. company and its brand new product. This part also consists of analysis of external environment, Porter´s analysis, and SWOT analysis. The output of this thesis is recommendation for mmcité+ company based on results of research with focus on introducing a new product on Czech market. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37392
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-08-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account