dc.contributor.advisor |
Skalníková, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Hroch, František
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T21:00:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T21:00:31Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3073
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce popisuje POP komunikaci společnosti Hannah Czech a.s. a podporu prodejců, kteří prodávají produkty značky Hannah. Podrobněji se zabývá používanými komunikačními prostředky v místě prodeje a jejich návaznost na ATL komunikaci a zákaznickou soutěž Expedice Hannah. V návaznosti na stanovenou hypotézu popisuje také stávající motivační soutěž pro prodejce. Na základě provedeného výzkumu pak projektová část přináší některá doporučení pro POP komunikaci, ale především rozvíjí zvyšování motivace prodejců pro primární nabídku značky Hannah. Výsledky inovované motivační soutěže jsou centralizovány na webovém interaktivním portálu. Projektová část dále přináší doporučení pro školení prodejců, které může být realizováno i formou e-learningu. Provázání bodů za absolvovaná školení a soutěžních bodů za skutečné prodejní výsledky do jedné motivační soutěže je pak hlavním doporučením, které přináší tato práce pro firmu Hannah. |
cs |
dc.format |
64 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2378567 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
komunikace v místě prodeje
|
cs |
dc.subject |
zákaznická soutěž
|
cs |
dc.subject |
webový interaktivní portál
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
point of purchase communication
|
en |
dc.subject |
consumer contest
|
en |
dc.subject |
web interactive portal
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of tools efficiency sales support and point of purchase for Hannah Czech Company. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis focuses on the point of purchase communication of Hannah Czech Company and support of salesmen in offering the Hannah products. My work is also concerned with a synergy of used point of purchase communication tools and ATL communication and consumer contest Expedice Hannah. In consequence to the assigned hypothesis it also describes current incentive contest for salesmen. Based on research the project part of the thesis brings some recommendation for point of purchase communication and especially develops incentives for salesmen to create their preference for Hannah offer. Results of newly-made incentive contest for salesmen are centralized on the web interactive portal. The project part of the thesis also brings advises for salesmen trainings, that can be realized partially by e-learning. Connection of training and real sales results to the unique contest is the main recommendation for Hannah Czech Company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4938
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|