Marketingový mix PROFIRE s.r.o. pro službu požární ochrana
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlíková, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Káčerková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:47Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30723
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce bude analýza současného marketingového mixu služby požární ochrana ve firmě PROFIRE s. r. o. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí. V první, teoretické, části bude vysvětlena podstata služeb z marketingového hlediska a budou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Ve druhé, praktické, části bude charakterizována organizace a její historie. Pomocí dílčích informací bude zpracována SWOT analýza a analýza současného marketingového mixu pro službu požární ochrana. V bakalářské práci budou také uvedeny návrhy a doporučení na zdokonalení stávajícího marketingového mixu této služby. |
|
dc.format |
67 s. (90 316 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
požární ochrana
|
cs |
dc.subject |
PROFIRE s. r. o
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
fire protection
|
en |
dc.subject |
PROFIRE s. r. o
|
en |
dc.title |
Marketingový mix PROFIRE s.r.o. pro službu požární ochrana |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Mix of PROFIRE s.r.o. for Fire Protection Service |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of this bachelor thesis will be analysis of actual marketing mix for fire protection service in company PROFIRE s. r. o. Bachelor thesis will be composed from two parts. In first, theoretical, part will be explained principle of services from marketing point of view and there will be described individual elements of services marketing mix. In second, practical, part will be the company and its history characterized. Using sectional informations will be created SWOT analysis and analysis of actual marketing mix for fire protection service. In bachelor thesis will be stated proposals and recommendations on improvement current marketing mix of this service. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37299
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-08-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account