Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Morkus, Alois
dc.contributor.author Doleželová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:47Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:47Z
dc.date.issued 2014-06-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30722
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza příležitosti pro založení pobočky maloobchodu TETA. Teoretická část se zabývá konkurencí, financemi, personální politikou, SWOT a PORTER analýzou. V praktické části je představena společnost TETA a charakteristika drogistického subodvětví. V následujícím bodě je rozebráno okolí prodejny, které se hodnotí podle demografické analýzy, která je pro všechny regiony stejná a poté je definována konkurence u zbylých dvou měst. Následně je vytvořena Porterova a SWOT analýza. Ve stěžejní části je rozebráno město, ve kterém bude prodejna založena a doplněna o finanční analýzu. V závěru práce je vytvořená návratnost vložených financí.
dc.format 61 s. (72 634 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Finanční analýza cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject finanční návratnost cs
dc.subject personální politika cs
dc.subject Financial analysis en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject retail en
dc.subject financial return en
dc.subject personal policy en
dc.title Analýza příležitosti pro založení nové pobočky maloobchodu TETA
dc.title.alternative Analysis of Opportunity for the Founding of Retail TETA New Subsidiary
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2014-09-09
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachelor thesis is analysis of opportunities for establishing branch retail TETA. The theoretical part deals with competition, finances, personal politics, and SWOT and PORTER analysis. In the practical part is introduced company TETA and there is characteristic of chemist's subindustry. In following point there is analyzed store surroundings which is judged due to demographic analysis which is made the same for all regions and then there is definition of competition for other two cities. Afterwards in the thesis is made Porter and SWOT analysis. In the core part of thesis examine city in which shop will be established and also the core part will be complemented with a financial analysis. In the closing part is made finance payback.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37296
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-08-22


Files in this item

Files Size Format View
doleželová_2014_dp.pdf 2.467Mb PDF View/Open
doleželová_2014_vp.pdf 606.2Kb PDF View/Open
doleželová_2014_op.pdf 741.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account