Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gaja, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Březíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:47Z |
|
dc.date.issued |
2014-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30721
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce bude věnována analýze věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema. Bude obsahovat dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části bude provedena literární rešerše všech zdrojů, které se vztahují k zadané problematice. Řešená problematika bude východiskem pro praktickou část. Praktická část bude zaměřena na analýzu současného věrnostního programu, který bude porovnán s obdobnými věrnostními programy u konkurenčních multikin. Bude provedeno dotazníkové šetření mezi návštěvníky multikina Golden Apple Cinema, které povede k zjištění informací potřebných pro samotné posouzení efektivity současného věrnostního programu. Na základě zpracovaného šetření bude vyhodnocena současná situace, zhodnoceny přínosy i nedostatky věrnostního programu. V závěru práce budou navržena opatření pro zlepšení stávajícího věrnostního programu. |
|
dc.format |
80 s. (115 112 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
věrnostní klub
|
cs |
dc.subject |
věrnostní bonus
|
cs |
dc.subject |
věrnostní karty
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
Loyalty programme
|
en |
dc.subject |
loyalty club
|
en |
dc.subject |
loyalty bonus
|
en |
dc.subject |
loyalty cards
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Analýza věrnostního programu multikina Golden Apple Cinema, a.s. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Loyalty Programme of Multicinema Golden Apple Cinema, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis will be dedicated to analysis of loyalty programme of multicinema Golden Apple Cinema. It will contain two parts, practical and theoretical. In theoretical part will be carried out literary research of all sources, which are connected to this topic. This topic will be way out for practical part. Practical part will focus on analysis of loyalty programme, which will be compared with periods of loyalty programme of all competitive multicinemas. It will be carried out also questionnaire research from customers of multicinema Golde Apple Cinema a.s., which will lead to new, needed informations for evaluation of recent loyalty programme. Because of this research will be evaluated recent situation, benefits and also shortage of loyalty programme. In conclusion will be suggested new steps for improvement of recent loyalty programme. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37295
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-08-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account