Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kománková, Marie
dc.contributor.author Jeglík, David
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:24Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30659
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá propagací rekreačního zařízení Nivnická riviéra působícího v oblasti cestovního ruchu. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z odborné literatury týkající se marketingu, marketingové komunikace a cestovního ruchu. V další části poskytuje informace o jednotlivých formách propagace v cestovním ruchu a jejich využití. Praktická část spočívá v prezentaci rekreačního zařízení. Je zaměřena na výběr propagačních prostředků, jejichž úkolem je zvýšení povědomí a návštěvnosti rekreačního zařízení Nivnická riviéra. Součástí praktické části jsou plány do budoucna. Na závěr práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto zařízení.
dc.format 77 s. (83 619 znaků) P iv
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject tourism en
dc.subject advertising en
dc.title Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra
dc.title.alternative The Promotion of Recreational Facility Nivnická Riviéra
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2014-05-30
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the promotion of recreational facility Nivnická Riviera operating in the field of tourism. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part there are defined basic concepts of literature related to marketing, marketing communication and tourism. The next section provides information about various forms of promotion of tourism and their use. The practical part consists in the presentation of recreational facility. It is focused on a selection of promotional tools whose task is to increase awareness and attendance of recreational facility Nivnická Riviera. The practical part includes the plans for the future. At the end of this thesis there are suggestions for improving the communication and promotion of the recreational facility.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37174
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
jeglík_2014_dp.pdf 4.263Mb PDF View/Open
jeglík_2014_vp.pdf 540.7Kb PDF View/Open
jeglík_2014_op.pdf 792.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account