Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kománková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Jeglík, David
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30659
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá propagací rekreačního zařízení Nivnická riviéra působícího v oblasti cestovního ruchu. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z odborné literatury týkající se marketingu, marketingové komunikace a cestovního ruchu. V další části poskytuje informace o jednotlivých formách propagace v cestovním ruchu a jejich využití. Praktická část spočívá v prezentaci rekreačního zařízení. Je zaměřena na výběr propagačních prostředků, jejichž úkolem je zvýšení povědomí a návštěvnosti rekreačního zařízení Nivnická riviéra. Součástí praktické části jsou plány do budoucna. Na závěr práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto zařízení. |
|
dc.format |
77 s. (83 619 znaků) P iv |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra |
|
dc.title.alternative |
The Promotion of Recreational Facility Nivnická Riviéra |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2014-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the promotion of recreational facility Nivnická Riviera operating in the field of tourism. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part there are defined basic concepts of literature related to marketing, marketing communication and tourism. The next section provides information about various forms of promotion of tourism and their use. The practical part consists in the presentation of recreational facility. It is focused on a selection of promotional tools whose task is to increase awareness and attendance of recreational facility Nivnická Riviera. The practical part includes the plans for the future. At the end of this thesis there are suggestions for improving the communication and promotion of the recreational facility. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37174
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account