dc.contributor.advisor |
Ohanka, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Chylová, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:19:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30657
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je optimalizování současného marketingového informačního systému (MIS) společnosti XY tak, aby lépe vyhovoval potřebám organizace pro péči o zákazníky. Nejprve stručně charakterizuji firmu, popis jejích činností, nabízený sortiment a poskytované služby. Dále popisuji současný stav MIS. Následně jsem zpracovala vhodné ekonomické analýzy, a to analýzu PEST, analýzu konkurence, co se týče obdobného sortimentu produktů a analýzu SWOT. Uvádím také současný stav údajů v MIS o registrovaných zákaznících, dostupných pro targeting reklamního sdělení. Po posouzení všech zjištěných informací jsem zkoumala skutečnosti, vycházející ze zpracovaných dat. Navrhla jsem kroky k optimalizaci MIS a posoudila jejich relevantnost, a to vzhledem k mezinárodnímu působení organizace. |
|
dc.format |
69 s. (95 090 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
MIS
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
prostředí firmy
|
cs |
dc.subject |
MIS
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
competition Analysis
|
en |
dc.subject |
environment of the company
|
en |
dc.title |
Optimalizace MIS společnosti XY |
|
dc.title.alternative |
Optimization of Marketing Information System for XY Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Optimization of current marketing information system (MIS) of XY Company to better suit of company's needs for a customers care is main goal of this bachelor thesis. At first I briefly characterized the company, described of its activities, offered range and provided services. Further I described current status of MIS. Subsequently I processed suitable economical Analysis, concretely PEST Analysis, competition Analysis, in terms of analogical range of products and SWOT Analysis. I mentioned a current state of data about registered customers in the marketing information system, available for targeting of advertisement too. After consideration of all gathered information, I examined the facts, based on the processed data. I suggested steps to optimize MIS and assess their relevance, given by the international activities of the organization. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
37172
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|